Tuesday, May 24, 2011

Telia är fortfarande horor....

Ska snart bege mig mot arbetet igen.. stängningspass 3 av 3, sedan väntar en ljuv ledighet på 2 dagar.
Ska bli intressant att jobba idag... är tokspänd på att se vad som händer med alla flyg idag ifall detta askmoln ifrån dödsdömda Island glider förbi.

...och appropå ingenting. Bara för att jag vet att dom har bloggkoll så: TELIA SUGER PUNG!!!
Har fortfarande inte fått hjälp eller någon som helst förklaring på varför mitt abonnemang är avstängt. Har ringt runt och ställts i kö tusen gånger och jag ger snart upp. Fan vad jag ska byta abonnemang såfort min bindningstid är över.
Har varit nöjd med Telia i snart 3 år men nu är det totalt ändrat. Ingen hjälp alls? Kom igen... vafan har ni för kundservice egentligen?! Tycker det är jävligt fult av dom att stänga av mitt abonnemang, inse att dom gjort ett misstag med fakturorna och sen fortsätta skylla på mig. Dags att anställa lite kompetent personal kanske?
suck suck suck.
(för övrigt så är detta anledningen till att jag knappt hör av mig till folk längre... kan ju inte eftersom min mobil är cp)

Nog med gnäll för idag.
Är faktiskt på relativt bra humör, även fast skenheliga "7e himlen" visas på tv.

No comments:

Post a Comment