Tuesday, May 17, 2011

Festivalsommar!!!!!

Har nu bokat biljett för Öland Roots!
Gaaah vad jag längtar. Har länge känt nu att mina festivalnerver pulserat på högvarv. Inte en lugn stund, men nu! NU jävlar.
Ååhåhåhåhåhååååhåhåhåhåhåhåhåhåhååå.

Igår åkte jag till Råsunda för att kolla på säsongens (för mig) första AIK-match. I släptåg hade jag Kim, Liza och (hör och häpna) Josef! Mister KC lämnade jobbet i några få timmar och roade sig. Var mycket roligt att han följde med.
Stämningen var superbra och blev bara bättre efter segern.
Hade så roligt. Ont i halsen dock efter allt sjungandes och skrikandes. Jag har nog förvandlats till en liten mini-hulligan iaf...

Har precis kommit hem från jobbet... 2 utav 4 öppningar avklarade. Jag är supernöjd med nya schemat och dessa nästa 2 dagar kommer gå precis lika galant som dom här 2 har gjort. Eller.. beror ju på. Kanske är arbetskamraterna dessa 2 dagar som gjort det så enkelt att gilla läget? Det märker vi imorgon.
Har även fått nya uniformer på jobbet. Slipper "deg-skjortan" i några veckor iaf. Underbart.

Vill gå ut och ta en lååååång promenad i regnet nu egentligen. Jag älskar regn. Om jag bara hade haft tid...

1 comment:

  1. jag gillar dig med! ;)
    och imorgon blir det invigning för mig och den nya tröjan, fantastiskt ska det bli!

    ReplyDelete