Monday, May 21, 2012

Morr och mutter.

Vaknade i morse och kände mig allmänt fet och ful. (Alla tjejer vet vad jag pratar om, dessa dagar kommer en gång i månaden ungefär...) Gick upp och satte mig vid datorn, dags att betala alla räkningar. Slutsumman hamnade på 8000:- och jag ville grina. När jag skulle ta mitt kort så hittar jag en söt lapp som hjärtat lämnat till mig på morgonen. Gulle.
Humöret svajjar något fruktansvärt mycket nu. Ena dagen är allt cotton candy and rainbows och nästa dag är inte ens svarta hål tomma och mörka nog.
Jag tror helt ärligt det beror på träningen... kan knappt röra mig längre. Min fot blir värre och värre. Nu har jag ett helt öppet blödande sår på hälen som vägrar läka. Jag har hamnat i en väldigt dålig period just nu. Hoppas den blir kortvarig.

Nu ska jag förbereda mig för lite jobb. 13-23... Hoppas fan på regn så jag slipper uteserveringen.

No comments:

Post a Comment