Friday, May 04, 2012

Kräklistan....

Vart ska jag börja? En punktlista kanske...

  • Tele2 bråkar med mig (tänker inte skylla på telefonen)
  • Min blogg bråkar med mig (publicera-knappen försvinner och bilduppladdningen krånglar)
  • Hälsan bråkar med mig (just nu är det halsen)
  • Nervös som FAN över min skallröntgen på måndag
  • Nervös som fan över arbetsintervjun på tisdag
  • Jobbet är tråkigare än vanligt
  • Min dator faller isär
  • Har inte kunnat träna på aslänge pga sjukdom(ar) och känner mig fetare än fetast
  • Inga kläder passar längre. För stora, för fula, för trasiga
  • Värmen kommer och jag svettas som en kille. Svettkliniken har privatiserats och ny botox skulle kosta runt 3000:- Jag har inte 3000:-
  • Sover fruktansvärt dåligt varje natt, och mardrömmar kommer oftare och oftare.
Tror jag gnällt klart och uppdaterat om det mesta nu. Detta händer, allt på en gång. Orkar inte. 
Just fan, glömde ju en punkt...

  • 2012 - rekordår för björkpollen.
Tack för mig. 

No comments:

Post a Comment