Thursday, May 10, 2012

Bitterfittan är tillbaka.

Igår va världens längsta dag på jobbet, och precis som vanligt gick 50% utav dagen åt till att undra om folk är döva eller dumma... eller om dom helt enkelt bara skiter i vad jag säger. Så fruktansvärt jävla TRÖTT på folk som inte kan lyssna. När man talar om för någon vad dom ska göra, så ska det fan göras också. Det är som att jobba med trotsiga jävla 5-åringar... bortsett från att 5-åringar är smartare.

Kom hem, åt lite och gick och lade mig runt 12.... från kl 3 och framåt har jag legat vaken och lyssnat på Kims snarkningar. Ni anar inte... Ibland önskar jag att jag hade en decibellmätare. Den skulle nog gå sönder. Det är inte nådigt. Om han ligger i sängen med sovrumsdörren stängd, och jag ligger i vardagsrummet med även den dörren stängd och med tv-n på så hör jag ändå hans snarkningar klart och tydligt. Det är aslätt att sova precis intill det...
Jag är jättepigg idag. Inte.
Idag är det jobb 13-23 men pga olika saker måste jag infinna mig på jobbet redan kl 10. Blir en kul dag det här... Morr.

No comments:

Post a Comment