Tuesday, May 15, 2012

Det går bra nu!

Har varit på ovanligt bra humör denna vecka... eller vadå denna vecka? "Denna vecka" har bara haft en dag, men jag räknar arbetsveckor. Lördag, söndag och måndag räknas som denna vecka för mig. Allt har gått så smidigt på jobbet. Har jobbat med helt rätt människor som får mig att skratta och ha kul på jobbet. Sånt gillar jag. Både söndag kväll och igår flög tiden iväg. Kl var 16... sen helt plötsligt var hon 20.30 och stängningen låg inom räckhåll. Jag älskar sådana dagar.
Allt går bra just nu. Jag mår bra. Har inte ont någonstans och har inte mått illa på flera dagar, och folk som känner mig vet att det är stort!
Jag träffade Linda i lördags, som jag inte träffat på nästan ett halvår. Det var väldigt skönt att träffa henne igen och allt var precis som det skulle vara.
Går och väntar på nyheten att (andra) Linda ska klämma ut unge #2. Det kan ske vilken dag som helst nu. Jag bara längtar efter att få se det lilla underverket!
Nicole och Brad är just nu på resande fot. Dom kommer hem till Sverige efter 17 månader i Australien. Jag hann ju knappt lära känna dom på riktigt innan dom åkte iväg, så ska bli så jäkla kul att dom kommer hem igen. (Förhoppningsvis hinner jag smita ifrån jobbet några minuter och hälsa på dom på torsdag när dom anländer på Arlanda för att hämta hund sin)
Vi har fått nya arbetströjor! Bara en sån liten sak. Istället för en ful formlös degfärgad skjorta har vi fått snygga figursittande pikétröjor. Det gör en enorm skillnad att få känna sig snygg när man jobbar. Det blir lite lättare då.

Ja... den här veckan har startat bra, och jag ser fram emot att se vad resten har att erbjuda!


No comments:

Post a Comment