Thursday, May 17, 2012

360°

Av olika anledningar är jag ganska glad att man kan köpa apoteksvaror på postorder. Vissa saker vill man helt enkelt inte anstränga sig för att göra.

Mådde dåligt idag på jobbet. Har mått dåligt hela dagen, och då är det tur att man har världens bästa karl! Han kom och hämtade mig på jobbet, körde hem mig och sedan åkte han själv direkt till jobbet för ett 9 timmars långt pass. Allt för min skull. Han är så underbar.
Sovit hela tiden sen jag kom hem och nu försökte jag mig på att äta lite. Jag måste börja ta hand om mig själv bättre. Kan inte hoppa över all föda i flera dagar. Kan inte leva på kaffe och cigg. Har ingen ork alls i kroppen. Orkar inte ens träna... och varför ska jag ens försöka när kroppen äter upp sig själv innifrån? Nej, nu får det bli bättring på det här. Jag är trött på att må illa jämt och ständigt. Dags att återuppta hälsan.

På lördag ska jag och Älsk åka in till storstaden stockholm! Jag ska leta klänning till bröllopet och vi ska ha en liten date, bara han och jag. Sen efter det ska vi träffa Nicole och Brad (eller än så länge är det planen iaf) Ska bli så roligt.
Stockholm är nästan ett äventyr för mig, eftersom jag ALDRIG är där. Hittar absolut ingenstans, men det är lite det som är charmen.

Nu ska jag försöka sova lite mer, går inte det så lägger jag mig i badkaret med en bok istället.
Peace!


No comments:

Post a Comment