Thursday, May 24, 2012

Underbar ledighet.

Har spenderat dagen i Uppsala, i solen, med bästa Nada. Blev en lunch-sallad och lite kaffe, och massa skitsnack! En ledig dag när den är som bäst alltså.
Hittade ett superfint armband och en klänning för en billig peng och dagen var komplett.
Nu är det bara ett par silver-skor jag letar efter. Det verkar vara jäkligt svårt att hitta ett par snygga under 500-lappen. Sämst. Får nog ge upp den här sko-drömmen jag har.

Nu ska jag bara suga åt mig all tid jag får med hjärtat. I morgon åker han på kryssning med alla sina lastarkompisar och jag blir lämnad hemma på fastlandet. Helt ensam i stora mörka lägenheten... Eller inte HELT ensam, jag har ju hall-spöket som sällskap...
Jag kommer grina.

Skulle ge mycket för ett glas vin på en uteservering just nu, men det blir nog inte av. Blir en tidig kväll med en slutarbetad sambo.
Peace.

No comments:

Post a Comment