Thursday, May 24, 2012

Sjuka saker händer.

I tisdags när jag kom hem ifrån jobbet så låg det ett paket till mig i vardagsrummet. Det var direkt-adresserad reklam just till mig. Undrade vad detta kunde vara och slet upp det med stor nyfikenhet... I detta vadderade kuvert låg ett graviditetstest?! Det var bara en kampanj ifrån smittskyddsinstitutet som var random utsänt till människor runt om i Sverige. Jag blev väldigt fundersam. Var detta ett skämt, eller vill universum tala om något för mig?

En annan jääävligt sjuk sak som hände i tisdags var att jag drog ut en glasbit ur foten som suttit där i 13 år!  Jag hamnade i något slags stirrande chocktillstånd när jag såg vad det var som trängde ut ur huden på hälen. I samma sekund som jag drar ut denna barndomsvän minns jag precis den kvällen när jag trampade på ett trasigt glas i köket hemma i Väsby.

Senaste 2 veckorna har jag haft problem med ett sår på foten som vägrat läka... detta förklarar varför. Bara minuter efter glasbiten blivit borttagen känns foten genast mycket bättre och nu, bara 2 dagar senare, har såret läkt fint.
Snart är foten helt bra och jag kan börja trappa upp träningen igen. Hooray! Känner mig bara fet nu

No comments:

Post a Comment