Friday, November 23, 2012

Friday motherfuckers!

I natt åkte jag nattbussen till jobbet för första gången på över ett halvår... Den distinkta doften utav gammal alkohol och spyor var precis som förr, och man fick se en hel del utslagna människor som, vad jag enbart kan anta, har somnat och glömt gå av bussen någonstans på väg från Stockholm.
Jobbade 4-13.30 och sedan körde jag ett kickass-pass på gymmet med bästa Sarus. Tryckte på 79kg på benpressen och kände mig allmänt awesome!
Nu är jag ledig ett tag och jag ska måla mina naglar. Har längtat efter att få göra det så länge nu. Det låter kanske som ett banalt nöje, men när man inte får ha nagellack på jobbet och man jobbar varje dag så blir denna vardagslyx så efterlängtad. Nu tar jag helg på riktigt. Både Lördag och Söndag är jag Arlanda-fri.

I morgon ska jag fika med fina Liza, och sedan ska jag och K ta itu med lägenheten. Ommöblering i vardagsrummet står på schemat, med hjälp utav lite vin. Ska bli skönt att få lite förändring i miljön.

Nu har jag huvudvärk så ska kolla på grey's anatomy, ta en lång varm dusch och sedan bädda ner mig i soffan resten av kvällen.
Peace out!

No comments:

Post a Comment