Wednesday, November 21, 2012

Sveriges hemskaste busschaufför!

Sveriges hemskaste busschaufför? Jag har träffat honom. Ett väldigt gammalt par går på bussen vid Märsta station. Dom rör sig långsamt och ser väldigt ömtåliga ut. När dom passerat säger chauffören högt till sin polare han pratar med "jag fattar inte vad sånna som dom ska göra på en buss. dom får väll för fan åka hemtjänst!" Denna kommentar chockade mig men jag sa inget.
När paret sedan kliver av vid märsta centrum vänder dom sig om, och ser ut att vilja gå på bussen igen. Chauffören stänger dörren snabbt och åker iväg och säger till sin polare: "vadå skulle dom gå på igen? Dom måste fan va dementa!" Då flög jag av bussen i ilska, efter att jag meddelat chauffören att han inte borde få visas bland folk och att jag hellre går hem än att åka en meter till med honom!

Så, det blev en promenad hem för mig. Jag var så arg så jag skakade, så det gick jäkligt fort hem kan jag tala om. Ville slå den jäveln. Hur kan man vara så respektlös mot någon?! Hoppas han krockar och skadar sig jävligt mycket! Vidriga människa!!!
Sitter just nu i telefonkö till Arriva för att tala om för dom hur deras personal beter sig!

No comments:

Post a Comment