Thursday, November 01, 2012

En dag på Arlanda

Oj oj oj ni skulle ha sett oss idag. Vi var så grymma, jag och Sarus. Körde 2km på löpbandet först, 15 minuter. Visst, det kanske inte låter som mycket men det gjorde sitt kan jag säga. Intervaller är verkligen the shit! Köttade inne på gymmet efter det. Hade en del kvarliggande frustrationer som behövde komma ut. Tycker det är kul att träna igen. Har fått lite ny inspiration, ny motivation och inte minst en ny tränings-kompis.

Glömde bort lite vart jag var när jag var där inne. Jag tänkte inte på något. Jag försvann in i mig själv och bara pushade, men så fort jag steg utanför dörren insåg jag att jag var på jobbet och den där klumpen i magen kom tillbaka på en sekund.
Det ska inte behöva vara så. Tack och lov har jag världens finaste och bästa kollegor som håller mitt humör uppe.

I morgon är det halloween-fest! Lite besviken på min kostym är jag faktiskt. Hade en bild i huvudet på hur det skulle bli. Det vart inte alls som jag tänkte mig. Peruken som följde med var askass och gles på garn, underkjolen var enorm och får mig att visa rumpan, klänningen är lite stor och den är genomskinlig. Jag får helt enkelt göra det bästa utav situationen och finna mig i att jag kommer vara halvnaken och ful bland alla andra med sina grymma kostymer. Det är sällskapet jag är där för!

No comments:

Post a Comment