Saturday, November 03, 2012

En lördag med diverse känslor

Jaha, då har man bölat mitt i Kista gallerian också. Jag är en känslig människa, och när jag får en reaktion på en känsla så kör jag på den känslan. Idag fick jag väldigt glada nyheter och jag kunde inte hindra mina tårar ifrån att komma fram. Det gör ingenting, för denna känsla av lycka slår allt. Så jag struntar i att folk kanske blev äcklade när jag satt där med sminket (och snoret) rinnande för detta är en dag utav glädje!

Var på bio idag också med Kim, Liza och Jimmy. Vi kollade på nya Bond-filmen 'Skyfall'. Jag gillade den som fan. Var lite skeptisk först när jag fick höra att filmen var 2.45h lång... men det var 2.45 välspenderade timmar. 2.45h med Daniel Craig har väl aldrig skadat någon förut...

Nu blir det godissvull i soffan framför shrek 2, och sen tidig sänggång. I morgon kl 14 är det dags för ett mördarpass med Sarah igen. Längtar faktiskt. Känner mig fett tjock idag.

No comments:

Post a Comment