Saturday, November 03, 2012

Dödsmigrän

Jag har en helt ledig helg i månaden. En helg där jag är ledig fredag eftermiddag, hela lördagen och hela söndagen. Det var nu. Det är nu. Vi hade planer igår. Vi skulle på Nicole och Brad's halloweenfest, den som vi sett fram emot att gå på i flera veckor. Våra kostymer hänger framme i hallen och har gjort det ända sen vi fick dom. Vad händer? Jo jag drar på mig någon slags dödsmigrän och kan knappt hålla ögonen öppna för att jag är så ljuskänslig. Jag blir febrig och skittrött på kvällen. what the hell? Blev en hemmakväll där jag sov i soffan från det att jag kom hem från jobbet till... ja nu i stort sett.

15 timmar sömn senare och migränen har ÄNTLIGEN släppt. Det är bara det att 15 timmar sömn senare är jag klarvaken kl 6 en ledig lördagsmorgon. Ska äta lite frukost och se vad dagen har att bjuda på. Vågar man ge sig på ett träningspass utan att få tillbaka huvudvärken? Det är frågan...

No comments:

Post a Comment