Thursday, October 25, 2012

SATS - Infra City, Upplands Väsby

Inte imponerad. Inte imponerad alls faktiskt. Gamla tråkiga maskiner utan instruktioner. Fanns inte ens några kg-anvisningar på vikterna. Det stod bara 1, 2, 3, 4, 5...osv.. och nej, det var inte i kg. På "nivå" 4 kändes det som 14-15kg ungefär. Fanns inte uppskrivet någonstans hur man skulle kolla vikterna, inte fanns det någon att fråga heller. Löpbanden var trasiga och lät mysko... Nej, dit går jag nog inte igen.

I morgon är det premiär för ensamträning för mig. Ska ta en tripp till ARN och köra ett pass. Saknar deras lilla gym Där fattar man iaf hur maskinerna fungerar...
Ska passa på att prata med min chef också angående situationen på jobbet som uppstod igår. Finns inte ens chans i världen att jag tänker låta detta passera förbi.

Köpte för övrigt en ny träningsväska idag. Den där rosa SATS-väskan som jag velat ha så länge nu. Min fina björn Borg är aningen för liten, så den får stå som stand by i reservsyfte.


1 comment:

  1. Hahaha där vi i alla fall tror att vi vet hur maskinerna fungerar ;) kick ASS på gymet imorgon! Vi ses :)

    ReplyDelete