Tuesday, October 09, 2012

Jude Law som Watson

Jag och Kim kollade på Sherlock Holmes-filmerna för några dagar sedan. Jag var inte så jätteintresserad utav dom till att börja med, men nu är jag glad att jag kollade på dom. Dels så är jag väldigt svag för Robert Downey JR men dels för att filmerna var superbra och väldigt underhållande.

Under första filmens gång så märkte jag hur jag fastnade mer och mer för han som spelar watson. Kände igen han så mycket men kunde inte för allt i världen komma på vad han hette. i Slutet på film ett var jag så gott som nästan kär i karln. Under film 2 kommer jag på vem fan det är: JUDE LAW! Jag som inte ens gillar honom, men sätt på han en mustach, hängslen och en hatt från 1700-talet och vips så tilltalar han mig like a moth to the flame. Snygga och begåvade karlar det där...

No comments:

Post a Comment