Wednesday, October 31, 2012

Spring bort dina frustrationer

Idag fick jag, vad jag tolkar det som, dåliga nyheter på jobbet. Förbannad och ledsen släpar jag mig upp till gymmet och kände mig allmänt ofokuserad och opepp. Var satmycket folk på gymdelen så jag valde att hålla mig till löpbandet. Körde i 50 min innan jag ansåg att det var nog. Intervall-träning is the shit. Nu föredrar jag egentligen att springa utomhus men när man ändå är på jobbet så är det enklare att bara knata en trappa upp och springa av sig. Har både tv, värme och musik där. Mådde mycket bättre efteråt, men har lite svårt att smälta detta ändå.

I morgon är det jobb 4-14 sedan kommer Sarah och ska köra dödsträning med mig. Det var ungefär så hon sa: att hon ville döda mig med träningen. (ok kanske inte men det var så jag hörde det haha)

Smällde en brakmiddag när jag kom hem: Keso, tonfisk, majs, vitlökssås och massa massa chilipulver. Blir så satans hungrig utav att röra på fläsket.

No comments:

Post a Comment