Friday, October 19, 2012

Crazy week

På 10 dagar har jag en ledig dag ifrån jobbet... det är helt galet. Har nu jobbat måndag - torsdag 4-14, och idag är det 11.30 - 21.30 som gäller sedan har jag en ledig dag innan jag jobbar 4 sena kvällar i rad.
När ska jag få ha ett liv då?

Var och köpte kläder för någon dag sen. Hittade en kjol, ett par leggings och DOM DÄR jeansen. Dom där byxorna som jag velat ha i 2 månader nu, men som jag aldrig kunnat köpa för att dom var för små... Nu är dom mina. Jag älskar dom. Nu sitter dom perfekt. Vardagslycka!

Ser nästan fram emot att åka till jobbet idag. Sarah är tillbaka från semestern så ska bli kul att träffa henne igen. Fredagkvällar brukar vara rätt ok för övrigt...
Se nu... nu glider jag in på jobb igen.. herregud vad jag är tråkig.

Nu vill jag ha snö så jag kan få använda min nya vinterjacka.

(nya jeansen)

No comments:

Post a Comment