Tuesday, October 30, 2012

Min lediga dag

Jobb jobb. Hela helgen jobb. Missade att fira min mamma i lördags för att jag var tvungen att stå och servera kaffe till alla sura jävla clowner som reser med sina griniga jävla barn.
För några veckor sedan missade jag Alvins dop för att jag inte kom ifrån jobbet en lördag. Jag börjar bli så trött på det här. Har inget jävla liv utanför jobbet, och jobbet... vad är det för liv att leva? Måste hitta något nytt snart innan jag går under.

Idag är jag i alla fall ledig och ska åka och hälsa på Linda. Ska mysa med bebis. Längtar. Lille Alvin ska få skänka mig lite energi tänkte jag, så ska han få sin sena doppresent. Novalie som har fyllt 4 ska få sin present och Linda lovade att bjuda på smaksatt latte haha. Bortsett från regnet så blir det nog en fin dag!

Ska även försöka lura med Kim till gymmet idag tihi.

No comments:

Post a Comment