Tuesday, October 30, 2012

Min lilla kärlek!

Varit på besök i Rotebro. Var som sagt och hälsade på Linda, Alvin och Novalie... eller ja, Novalie fick man inte se mycket av då hon lekte på övervåningen med sin kusin.
Fikade och pratade strunt med Linda och fick mysa med lilla Alvin. Hur arg och sur jag än var på världen innan, ett leénde ifrån den lilla pojken och jag glömmer allt runt omkring. Hjärtat fylls bara med lycka och kärlek. Jag behövde verkligen det idag. Goa underbara unge!

Huvudvärken slog till som på beställning på vägen hem. Har fått i mig lite lunch nu och hoppas på att värken försvinner. Hoppar gymmet idag och kör ett pass efter jobbet i morgon i stället. Jag och Kim slutar ungefär samtidigt så det blir bra.

Nu blir det till att slöa framför tv:n resten av kvällen. Peace!

No comments:

Post a Comment