Thursday, October 25, 2012

Ny dag, nya tag.

Igår var en riktigt pissig dag. Riktigt riktigt pissig. Jag fick jobba arslet av mig helt ensam 14.30 - 22.00 utan lunch och rast. Hade konstant rush i 4 timmar och jag höll seriöst på att bryta ihop runt 19 när jag fick vetskapen av att min avbytare (som skulle kommit kl 18 men aldrig hörde av sig) inte dyker upp. Ingen annan dök upp heller. Jag var helt enkelt utlämnad till ödet. Det var tufft. Jag hade inte hunnit äta så magen värkte och huvudet värkte. Mina ben höll på att sprängas kändes det som efter 9 timmars konstant springande fram och tillbaka.
Jag hade till och med kommit in lite tidigare för att hjälpa till och ordna så allt skulle gå bra. Jag fixade så luncherna blev flyttade för att passa schemat bättre för dagen, och vad får man för tack? ...Det är sista gången jag lyfter så mycket som ett finger för att göra något utöver mitt egna jobb. Sista halvtimmen var jag så trött, hungrig, tjurig och arg så jag sket i allting och stängde tidigare.

Ska åka och träna idag och få ut alla aggritioner!


1 comment:

  1. Fy jag förstår det!!! Ta ut all ilska på träningen :D kick ASS!!!

    ReplyDelete