Tuesday, October 09, 2012

Tisdag, ledig

Jag hade en hemsk dröm. En mycket äcklig dröm... Jag drömde att jag låg i sängen och skulle sova. Märkte hur det kliade till på magen och lyfte på täcket för att kolla vad det var. Då ser jag att det rinner något ur min navel och att det är fuktigt där. Böjer mig fram för att se bättre och ser att skinnet i och runt om naveln var grönt och geggigt. Började försöka pilla bort detta gröna men ju mer jag pillade, ju värre blev det. Mer och mer rutten hud lossnade och jag började gröpa ur min egen mage med bara handen. Ett stort hål blev det och jag slet ut mina egna organ innan jag vaknade i en pöl av svett.
Dags att gå upp...

Ledig idag. Ska bli så skönt att slippa jobbet, även om det bara handlar om några få timmar. Ljudet och atmosfären på Arlanda saknar jag alltid lite när jag är hemma, men jobbet... nej. (Sen finns det alltid så intressanta människor att titta på när man är på arlanda)

Ska åka ner till SATS en snabbis idag och så måste jag förbi optikern också. Göra allt det där man inte hinner när man jobbar dygnet runt. Nu gör ju inte jag det iofs men det känns som det. Jobbar, åker hem och sover och sen tillbaka till jobbet direkt när man vaknat.

Fick hem månadens film igår, så ska kolla på Snowwhite and the huntsman idag tänkte jag. Ska även hämta ut 2 filmer på posten som kom igår (prometheus och Men in black 3) och min halloween-kostym som äntligen kommit ifrån USA. Det är som julafton nästan ^^

Peace!

No comments:

Post a Comment