Tuesday, September 18, 2012

Statistiska centralbyrån borde brinna!

Jag har ett problem. Ett irriterande problem. SCB (statistiska centralbyrån) har nu börjat telefonterra mig igen. För ca ett halvår sedan hade jag exakt samma problem. Dom ringde 4 ggr/dag, från 7 på morgonen till kl 23 på kvällen. Jag svarade och tackade vänligt men bestämt nej. Samtalen upphörde i 2 dagar sedan var det igång igen. Tidig morgon, sen kväll: Inget stoppar SCB. Det slutade med att jag svarade och skällde ut dom efter noter. Hotade t.o.m med att polisanmäla dom jävlarna om dom fortsatte. Problem löst...

Nu är dom igång igen, företaget som gud glömde! När man tackat nej, inte bara en gång, utan 2 gånger då tycker jag man har rätten på sin sida att bli arg och irriterad. Om denna tortyr fortgår kommer jag inte ha något annat val än att svara och åter igen kalla dessa lowlifes för alla fula ord som finns. Någonting säger mig att jag inte är den enda som tagit till denna lösning...

No comments:

Post a Comment