Wednesday, September 19, 2012

Det försvunna och återfunna kontokortet!

Dagens panik 1: När man inser att man inte har kontokortet med sig till jobbet. (Samma dag som man måste fylla på busskortet)
Dagens panik 2: När man skickar sms till sambon och frågar om man glömt kortet hemma och får som svar "jag ser det inte"
Dagens panik 3: När sambon har vänt upp och ner på hela lägenheten och fortfarande inte hittar det.

Det var ett par stressiga timmar där men nu är kortet tillbaka på rätt plats och jag kan lugnt och fint betala mina räkningar. Busskortet får vänta tills i morgon.

Ett stort tack till världens mest underbara sambo som står ut med min förvirrade hjärna, som vände upp och ner på hela lägenheten för att hjälpa mig att leta, och som kom och hämtade mig på jobbet bara för att släppa av mig hemma och sedan vända tillbaka och åka och jobba själv. Vad vore jag utan honom?! 

No comments:

Post a Comment