Saturday, September 15, 2012

Blööörgh.

Jag orkar fan inte blogga nu. Händer ju ingenting här. Jag kan ju fortsätta skriva menlösa inlägg om mina sovrutiner, eller om hur tråkigt det är på jobbet... eller om alla mina impulsköp men hur kul vore det? Jag behöver lite mer inspiration än så. Någon som vill komma med en synpynkt? Vad vill ni läsa om? Vad vill ni se? Mer bilder? Med media? Mindre gnäll? Vad vet jag.

Ska läsa lite i min bok nu tänkte jag. Hann inte läsa något på min lunch då jag hade roliga saker för mig, som att snacka blajj med chefen och Sarah.

2 comments:

  1. Hmm, let's see! Jag uppdaterar bara om jobbet, så det tycker jag du ska skriva om :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ja vi kan ju sitta här och läsa och kommentera varandras bloggar, och alla andra hatar oss :P

      Delete