Sunday, September 23, 2012

Datenight?

Lördagen startades tidigt md en storhandling uppe på maxi-ica. Hittade äntligen min lakritsglass jag längtat efter så länge...
Jag var sjukt sugen på ägg, så jag gjorde en lyxfrukost till mig och hjärtat bestående utav en omelett med skinka, vitlöksost och pepparrot. Till det lite stekt bacon, färskpressad apelsinjuice och kaffe. Det var uppskattat kan jag säga!

Kollade på film och mös i soffan hela dagen innan det blev dags för att fixa middagen, även där var jag överambitiös. Blev köttgryta med senap och vitt vin. Så jääävla god. Kastade i lite purjolök, paprika, chanpinjoner (för Kims skull) och morötter också. Skulle kunnat äta ett kilo mat, så jävla grymt tillagad var den!

Det var tanken att vi skulle öppna min champagne och ha en liten kväll för oss själva, men jag toksomnade på soffan redan kl 20 och sov tills Kim väckte mig vid 23 och vi gick och lade oss i sovrummet. Så rolig var jag!

Nu är jag, som vanligt, uppe i gryningen och funderar på hur jag ska spendera denna dag. Måste tvätta arbetskläder och färga barret på huvudet iaf, sen får vi se vad för spännande äventyr resten av dagen har att erbjuda!
Blir nog en liten tur till Zul'drak medans jag väntar på att Kim ska vakna... ja, world of warcraft ni vet. Spelnörden har vaknat till liv igen. =/

No comments:

Post a Comment