Saturday, September 01, 2012

KMN

Blev inge jobb idag, och det var nog lika bra. Har hela huvudet täppt med snor och har fortfarande inte mycket till röst. Skulle bli svårt att merförsälja något om gästerna inte ens hör vad jag säger...ey.

Tog en dusch och försökte måla ansiktet, enbart för att få lite energi, men det funkade inte. I eftermiddag ska jag orka hem till mor och far och jag vet inte hur. Pappa fyller år och det ska firas... Jag kommer dö.
"Ska du verkligen åka dit om du inte har varit på jobbet idag?"
Men ja. Det är lite skillnad att stå ensam och jobba i 10 timmar, än att sitta i en soffa och äta smaklös tårta. Jag klarar inte av att bara sitta hemma när jag är sjuk. Jag blir paranoid. Jag måste ut ur lägenheten då jag får för mig att bacillerna sitter i väggarna. Jag måste få en paus. Kan inte bara ligga här och andas min egen sjukdom.

Nu ska jag vila lite mer så jag iaf orkar ge pappa en smittosam kram när det nalkas kalas.
Peace out!

2 comments:

  1. Jag ska skvallra!!! ;) krya på dig <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ja men gör det du ;) Tack så mycket hjärtat!

      Delete