Saturday, September 08, 2012

Helgen som var/är

Hade en helt underbar fredag! Supergod mat, en bra konsert (trots regn) och mycket skratt. Hade ju också världens bästa sällskap.
Liza köpte glass till oss på vägen hem. Tur var väll det för vi fick sitta och vänta på tåget i 20 minuter. Missade anslutningsbussen hem och fick stå i kylan och vänta en kvart. Toksomnade på en gång såfort vi kom hem.

Idag vaknade jag kl 8 och var pigg som få, efter exakt 8 timmars sömn. Tog en tripp till affären och köpte mysfrukost och lite gott till kvällen. Idag ska jag inte lyfta ett finger. Jag ska ligga i soffan och käka godis, spela lite world of warcraft och glo på film. Latlördag. I morgon måste lägenheten städas så jag passar på att vila s länge jag kan innan dessa "måsten" kommer ifatt.

No comments:

Post a Comment