Monday, September 03, 2012

Nattlig förälskelse.

Hostan kom som på beställning igår. Kändes som om jag skulle hosta upp lungorna. Det gjorde så ont så jag knappt visste vad jag hette.
Självklart skulle detta infalla när jag skulle gå och lägga mig. Var nära till tårar vid kl 12 då jag fortfarande var vaken och hade ondare än någonsin. Väckarklockan stod på 02.00.
Kim minns att vi har lite cocilana kvar från i våras när han var som sjukast. En hutt med det och jag var redo att somna.
Well hostan blev inte så himla mycket bättre, men nog fan kunde denna söta klibbiga massa framkalla flickdrömmar. Ni vet, sånna där drömmar man hade i tonåren om kändisar som man bara var dökär i. 
Det hände mig i natt; Skulle gå på Date med TOM HARDY! Åh jag var så lycklig och pirrig... och så dunderkär. Det var helt underbart. När drömmen och daten väl skulle komma till "avslut" ja då ringer den förbannade klockan och Tom slipper ut mitt grepp.
Vill bara somna om...

4 comments:

  1. Förstår din frustration VERKLIGEN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah men alltså fattar du?! Ligga och gosa med den där, och så vaknar man och det enda som ligger brevid är en hög med snoriga näsdukar. Kill me now liksom!

      Delete
    2. Men är du inte lite taskig mot Kim nu?? :D :D :D

      Delete