Thursday, March 01, 2012

Check this brain out!

Min egen blogg tråkar ut mig...
Jag tränar, jobbar, äter och sover. Så ser det ut. Var dag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Kanske kan berätta vad som hände mig i veckan: Jag ringde till Steninge Läkarpraktik för att bekräfta min tid jag hade hos neurologen (Den skulle vart i morgon) Då möts jag av en telefonsvarare "Doktorn är på semester vecka 9. Åter tillbaka måndag vecka 10"
Jaha? Tack då. Nu måste jag vänta tills på måndag innan jag ens kan boka en ny tid. Det enda jag ska dit för är för en remiss till röntgen på Löwet. Kunde dom inte fixat det innan sin semester? Blir så trött.

Ja, något annat då? Ja... jag var på bokrean och köpte 4 böcker. Tack vare ett presentkort från i julas så betalade jag 13 kr för dessa. det är lycka!

Det har varit så vackert vårväder i några dagar nu. Det är som medicin för en trött själ. Pigg och lycklig.
...vaknade till regn idag på min lediga dag. Jäkligt otur. Ville ut och springa i skogen men skorna är inte så vattentäta. Hoppas det är bättre i morgon igen.Får träna inomhus idag och kanske ta itu med läge nheten istället. Den har blivit lite försummad ett tag så ska nog ge den all min kärlek idag. Iaf tills Kim kommer hem från jobbet vid 15.

No comments:

Post a Comment