Thursday, March 08, 2012

Blogg-utmaning

Nu blir det ett uppehåll igen. Missade visst dag 7 igår. Tror jag hinner uppdatera innan jag åker till jobbet i morgon, annars blir det fortsättning på lördag.

Har varit på så sjukt bra humör nu. Vet inte vad det är, men jag går som på moln. Till och med andra runt om mig märker det och påpekar att jag ser så mycket gladare ut. Kan det bero på att solen stannar längre för var dag som går? Kan det vara för att energin är på topp efter träningen? Kan det vara för att jag har så fina människor runt omkring mig? Kanske en mix utav dom alla.

Började med boxningen igår. Herregud. Kul som fan men så jävla jobbigt. Självklart ska jag skada axeln första dagen, så blir nog en liten paus nu. Eller så slåss jag med vänstern bara, och vilar den onda högern.

Nu ska jag göra lite kaffe, och sätta igång med dagens träning. Blir lite modifierat då jag absolut inte vill ha sönder axeln något mer.
Jobb som gäller 13-23... det ska bli intressant att se hur det gått idag.

No comments:

Post a Comment