Monday, March 05, 2012

RIP morgon-tv

Jag har en stor svaghet. Jag har många svagheter men det finns en som gör mitt liv lite mer stressigt än vad det borde vara. Det är den förbannade TV:n. Den står på morgon till kväll. Jag måste ha tv:n på när jag sover, jag har den på när jag står i duschen, jag har den på när jag diskar i köket. Jag vet inte riktigt hur jag blivit så beroende utav denna burk. Varje morgon (när jag jobbar kväll) äter jag frukost i soffan och kollar på dåliga sit-coms, sedan tränar jag och sedan fastnar jag framför tv:n samtidigt som jag försöker sminka mig, och får sedan springa till bussen.

Nu har dom börjat visa radio på tv 3. Precis som på kanal 5, så nu är det enbart bajs på tv på morgonen. Det kan vara precis det jag behöver för att stänga av och ägna mig åt viktigare saker.

No comments:

Post a Comment