Wednesday, March 07, 2012

Blogg-utmaning (Dag 1)

Som jag berättade så missade jag att starta den 1:a mars så kommer lägga upp ett antal inlägg idag med dom olika dagarnas utmaningar.

Dag 1 – en nytagen bild + fakta om dig själv
Fullständigt namn: Therese Eva Ophira Nordin
Födelsedatum: 1985 - 07 - 30 (nu kommer ni ihåg att gratta mig!)
Civilstatus: Förlovad (11-01-14)
Boende: Sambo på 63 m2  i Märsta
Onödiga fakta om mig:
- Jag är den enda i hela Sverige med namnet 'Ophira'
- Jag är yngst utav en barnaskara på 3
- Har haft körkort sen 2006 men är livrädd för att köra bil
- Jag kan knappt simma (håller mig dock flytande iaf)
- Jag är en solklar hypokondriker
- Älskar att läsa böcker och kan läsa upp till 4 st/vecka
- Har gjort ett riktigt IQ-test (INTE ett på nätet dvs) och fick bättre resultat än medelsvensken
- Hysteriskt rädd för mörker
- Har sjuka kroppskomplex och ser mig själv som 5 gånger större än jag egentligen är 

Nu kommer jag inte på så mycket mer. 

No comments:

Post a Comment