Thursday, March 22, 2012

The gnällkärring is back!

Here i go again...
Jag har förstått nu varför det alltid gått åt skogen alla andra gånger jag försökt sätta igång med träningen.
För några veckor sedan insåg jag att jag minskade i kroppsstorlek men gick inte ner så mycket i vikt. Vågen visade till och med plus något kilo vid ett tillfälle. Motivationen sjönk men jag gav inte upp... och nu var det dags igen fast tvärt om. Nu visar vågen minus på minus på minus och jag borde känna mig nöjd, men det händer verkligen INGENTING! Magen är lika dallrig som innan, låren är fortfarande lika runda som kycklingklubbor och armarna är fladdriga som aldrig förr... NÄR ska dessa två slå sig ihop och visa resultat? Viljan är som helt bortblåst.
Jag har verkligen kämpat och ansträngt mig in till minsta lilla detalj, men det verkar inte vara nog. Jag tänker fortfarande inte ge upp, men detta är anledningen till att jag slutat skriva om träningen i bloggen... för den gör mig inte nöjd. När jag återfunnit passionen och det rör sig åt rätt håll så återkommer jag.

Ville äta choklad till frukost idag. Det tänker jag inte göra.
Förlåt för gnället. Men nu har jag fått ur mig det.

No comments:

Post a Comment