Saturday, March 17, 2012

Lista från 2009-04-09

Satt och läste igenom min gamla blogg och hittade denna lista. Uttråkad som jag är tänkte jag att det skulle vara kul att fylla i den igen och se om något ändrats på 3 år... understrukna svar är svar jag ändrat på.

Du heter: Therese
Smeknamn: Tess, Tessan, Tessie
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Beror på vilket slags ledsen jag är
Beroende av: Tobak
Vad tror folk om dig? Att jag är otrevlig (pga min sociala fobi)
Stämmer det? Verkligen inte!
Vad får du oftast komplimanger för?: Utseéndet generellt

Vad säger du för att imponera på någon?: Brukar inte försöka imponera på folk.. det är ingen som går på det iaf.
Hur imponerar man på dig? Med musikalisk talang!
Brukar du skratta för dig själv?: Hela tiden!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ok, då byter jag byxor igen" - Kim
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer men vanligast är väll 'Therese'
Vem ringde du senast?: Henrik
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han letade efter mig att han skulle med ut och röka
Antal timmar sömn i natt: 5

Sov du ensam?: Nej
Brukar du komma i tid: Always. Hatar folk som inte kan hålla tider!
När mår du bra: När jag känner att jag kan slappna av tillsammans med folk
När blev du fotad senast: av mig själv? Igår. av någon annan? lääänge sedan
Hur känner du dig nu: Trött och huvudvärkig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, men har några färgkluttar här o där
Vad saknar du: Mamma
Hade du en bra kväll igår: Absolut. Firade Liza's födelsedag. Bortsett från att jag var supertrött efter ett öppningspass var det jättetrevligt.
Favoritdryck på morgonen: KAFFE!
Rakar du benen: Inte just nu...
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på när jag börjar nästa dag. Men vanligtvis runt 12
Är du blyg?: Nej, jag har social fobi. Lite värre.
Vill du hellre ha mail än brev: Jag föredrar vanliga brev. Tyvärr är det en utdöd art av kommunikation
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte.
Har du spytt offentligt: Massvis med gånger.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Precis samma saker jag gör som tjej. ...och kissa stående
Är du nöjd med ditt liv: Vissa delar kan ju förbättras. Men överlag är jag nöjd.
Är du bortskämd: Nja inte direkt.
Vad gör du i morgon: Same old same old, tränar och umgås med Kim. Kanske ska förbi Liza på filmkväll. 
Vad är det värsta du vet?: Oj oj oj... kan inte räkna upp allt. den listan skulle bli längre än denna.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Alldeles för mycket.
Har du strumpor på dig nu: halvt iaf
Är det okej att gråta: Självklart! Inte bara är det ok, det är nödvändigt ibland.
När grät du senast: onsdags tror jag, för hade så ont i ryggen så jag kunde inte ens stå upp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av alla skulder och köpa en ny lägenhet mer centralt till mig och Kim.

Bär du glasögon eller linser: Both
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, verkligen inte.
Vill du ha barn: Absolut.
Solar du ofta: Nej, jag kan inte bli brun iaf + att jag inte har tålamodet. Det är så jäkla tråkigt att bara ligga där.
Är du bra på att laga mat: Bra vet jag inte om jag är men vi äter varje dag iaf så kapabel, ja!

Är du flygrädd: Jag är rädd för allt som kan skada mig
Är du musikalisk?: Inte speciellt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tror du på ett liv efter döden: Garanterat inte
Tycker du om sushi: Heeeeeeeeeell no!!!!!!!!!! (det enda jag ändrade var att jag la till några extra utropstecken)
Vad äter du helst när du ser på film: Inget. Hör inget som sägs när jag tuggar.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Som sagt... jag är rädd för allt som kan skada mig

Tänka sig.. inte överdrivet mycket som ändrats faktiskt. 

No comments:

Post a Comment