Tuesday, November 15, 2011

Iron fist Wolf beater design fug boot

Mina underbara föräldrar valde att köpa vinterskor till mig. Dom sa att jag var värd det. Jag ber aldrig om någonting. Blev så lycklig så jag nästan började gråta, eftersom jag vet att jag inte hade haft råd att köpa nya vinterskor själv. Hade ju spanat in dom HÄR bruna stövlarna hur länge som helst. Åh snart skulle dom vara mina...
När jag skulle beställa var dom slut på lager och skulle återkomma "inom en vecka" så jag valde att bevaka skorna för att så snabbt som möjligt få reda på när dom väl kommit in igen. I morse fick jag mailet jag gått och väntat på i snart 3 veckor. Dom fanns! Jag skuttade nästan upp och ner i soffan. Enbart för att få en fet käftsmäll! Dom finns inte i min storlek!!! Alla andra storlekar har dom fått in men inte min, och dom vet inte exakt när eller OM dom ens får in dom i rätt storlek igen. Fan fan fan!! Vågar man vänta och chansa? Nej... jag fick helt enkelt släppa just dom stövlarna och gå vidare... tur som det är så har jag spanant in Iron fist's vinterskor länge länge och jag har reserver!

Klick, klick, klick och vips så är dessa nu på väg hem till mig! 
Happy happy happy! 

Tack så mycket älskade mor och far, ni anar inte vad detta betyder för mig!

1 comment: