Sunday, November 06, 2011

Sweet Jackie.

Snubblade över Sugarplum Fairy's gamla sorgdänga 'Sweet jackie' och fick den på huvudet. Frasen "Sweet sweet jackie, sweet sweet jackie, let us touch your hair..." går om och om i huvudet hela tiden, för kommer inte ihåg så mycket mer utav texten. Skapligt irriterande.

Fick något slags ryck igår. Tröttnade på mitt röda hår och slängde i en burk med mörkbrun färg som jag hade hemma... Tyvärr hade jag så HIMLA rött hår så allt röda lös igenom och nu ser det helt enkelt bara mörkrött ut. Fail. Men fick iaf bort utväxten...

Tog sovmorgon idag. Istället för att vakna och gå upp vid den helt orationella tiden kl 06:00 så sov jag vidare i hela 35 minuter och gick upp 06:35. Vilket vardagslyx! Visserligen behöver jag inte börja röra mig mot jobbet förns om ca 6 timmar. Jag kommer garanterat inte bli sen.
Ska bli skönt att få gå tillbaka till jobbet faktiskt. Blir så rastlös av att vara hemma. Supertrist. Men idag, mitt kära Arlanda, så kommer jag tillbaka. jag vet att du saknat mig.

1 comment: