Monday, October 24, 2011

Me, My boots and I

Nu var det så länge sen jag var inne och skrev här så att jag har blivit automatiskt utloggad ifrån blogger.
Sitter och fönstershoppar på nätet och vill gråta blod över alla vackra och intressanta kreationer som bara är några få klick bort. Detta är nästan plågsamt. Känns som riktig rehab. Börjar få abstinens pga bristen av shopping. Nya kläder är som en drog för mig. Sitter och drömmer om sommar och nya klänningar. Hittade ett par skor som bara var för snygga för att inte inspektera närmare. Jag gick till och med så långt att jag la dom i "kundkorgen"
Ångrade mig lika fort igen. Visste skulle det vara en dröm att få ha dom där på fötterna. Jag skulle känna mig så fin. Men det är värt att avstå ifrån allt vad shopping heter när jag sparar pengar för att unna mig nya vinterskor. Nästa lön så måste dom bli mina. Jag är värd detta. Jag tycker att jag är värd detta. 
Hur underbart är det inte att Iron Fist gör vinterstövlar?! 



No comments:

Post a Comment