Sunday, November 27, 2011

minus 15 pannor.

Mina jobb-byxor gick sönder i fredags. Jag gick och visade stjärten för inrikesresenärerna. Men det gör säker ingenting.
Har letat nu i 2 dagar efter mina gamla jobb-byxor som jag sparade som reserv. Fick nya eftersom dom andra var för stora.... dom blev för stora. Dom passade när jag fick dom.
Hittade dom nu (ÄNTLIGEN) och skulle prova.... SHIT! hur har jag någonsin kunnat ha dessa byxor? Har jag varit så stor? herremingud.
Kom underfund med att jag ifrån Augusti 2010 fram tills nu har jag gått ner minst 15 kg... vart satt dom? Jag ser ingen skillnad. Känner skillnad på kläder men... det syns inte? Vart försvann jag? Hur såg jag ut egentligen? Vill inte veta.

Imorgon blir det till att jobba i dom stora pösbyxorna. Klädförrådet öppnar på tisdag, och gud vad jag längtar efter ett par vettiga byxor.

1 comment:

  1. 1337... Epic !! glöm inte att skriva stl till mig tills tisdag :D

    ReplyDelete