Saturday, March 02, 2013

Weekend.

Har skrivit ungefär 4 inlägg nu som jag bara tagit bort. Vet inte vad jag ska skriva. Kim jobbar hela dagen (7-21) så jag roar mig med att städa.. som vanligt. Känns som jag aldrig är ledig när jag är ledig.
Varit igång hela morgonen så nu får det räcka. Medan tvätt och diskmaskinen går tar jag mig en liten paus med chips och cola innan jag sätter igång med middagen. Idag står korvstroganoff på menyn.

Ända sen jag blev matförgiftad har jag blivit så känslig mot mat. Vägrar äta något som är färdiglagat över huvud taget. Inte ens frysmat. Kött över huvud taget får mig att vilja kräkas. Så nu är det hardcore cooking som gäller här hemma, vilket är bra på många olika sätt. Dels är det nyttigare och man har mer kontroll på vad maten innehåller. Dels blir det billigare och det räcker till matlådor (vilket också blir billigare i längden) Skämmer bort Kim en aning men det förtjänar han, min stora starke karl som behöver vettig mat :)

...På bilden under är han inte så stor och stark, man han är så jävla söt så måste dela med mig. 

No comments:

Post a Comment