Wednesday, March 20, 2013

Är det måndag eller?

Försov mig som en jävla kille i morse! Hade ställt klockan på 0200 för att gå upp och fixa ordning mig för jobbet. Har bytt några pass med Sarah denna vecka så hon skulle slippa öppningen. Jag vaknar mitt i natten (tror jag) och känner någonstans längst in i kroppen "Nu känns det som om jag sovit alldeles för länge" Kollar på mobilen... 04:35 lyser upp! CRAP CRAP CRAP 04:00 skulle jag ha varit på jobbet.

Flög ur sängen, väckte kim för lite sambotaxi-tjänster och sen var det bara att dra iväg. Som tur var är det aldrig någon trafik vid denna tid på dygnet så jag var på jobbet 04:55.
05:00 ska vi öppna... 05:05 öppnade jag! BAM så jävla grymt jobbat. Visserligen fick jag förbereda öppningen efter att jag öppnat, men eftersom terminal 4 är tom kl 5 på morgonen gick detta fortare än jag trott. Jag är så jävla bra. Försovit mig 2 ggr på 3 år.... det kan jag ta.

Gjorde grym middag idag. Kassler, rödvinssås, avokado och kålsallad med rödbetor. YUM!

No comments:

Post a Comment