Sunday, March 10, 2013

Weekend

Lördagen började med Trollkarlen från OZ. Efter flera månaders väntan så fick jag äntligen se den. Bra start. Resten av dagen var superseg och det slutade med att jag låg i soffan exakt hela dagen, morgon till kväll. Hade så tråkigt så jag nästan klättrade på väggarna. Kollade på finalen utav melodifestivalen och somnade i soffan som vanligt. Snacka om att slösa bort en hel dag på ingenting...

Idag är det en solig morgon och frukosten är avklarad. Tanken är att jag ska orka färga mitt hår idag. Har skjutit upp det 3 nästan 3 veckor, men nu måste det bli av. Min ljusa utväxt gör att jag ser flint ut.
I kväll ska vi på middag hos svärmor. Själv-inbjudna som vanligt.

I morgon startar ännu en arbetsvecka. Har bara kontorstid i morgon så blir en lugn dag... hoppas jag. Antagligen har företaget andra planer.
Jag, i Lördags

No comments:

Post a Comment