Thursday, March 28, 2013

Påsk påsk påskkärring

Har nu haft min nya laptop i 2 dagar och jag blir tokig! Då jag varit stenhård apple-användare i över 3 år är detta kaos för mig. Jag fattar fan ingenting av min nya dator. Nya windows 8... jag hade nog lyckats bättre med att försöka lära mig kinesiska. helt jävla otroligt.
Jag måste ge det lite tid, men jag blir så frustrerad när jag försöker göra någonting, och det fungerar inte.
Måste andas och hålla mig i skikt så jag inte kastar ut datajäveln från balkongen.

Idag jobbade jag stängningspass på simply. Holy hell säger jag bara. Blåkulla måste ligga någonstans i Sverige för ta-mig-fan ALLA kärringar flög inrikes idag. Nu är jag ledig 2 dagar innan jag måste till jobbet och inventera på söndag. På lördag är det påskmiddag i väsby som gäller. Massa god mat och ska nog fan unna mig ett glas vin till maten. Har varit så sjukt sugen på vin i en evighet nu. Påsk är ändå en högtid... eller vadå.

Nu ska jag göda mitt ego, (och mitt bukfett) genom att äta allt godis jag fått för att jag är så jävla grym! Kommer rulla fram efter denna helg. Hepp!

No comments:

Post a Comment