Saturday, March 02, 2013

Toto, I've a feeling we're not in Kansas any more

Så himla tråkig dag. Efter städning, disk och tvätt så satt jag som en säck i soffan och kollade på ett snooki&Jwoww-maraton på mtv. Kände hur min intelligensnivå sjönk avsevärt mycket bara av att kolla på skiten. Men kunde inte sluta... deras korkade framförande var precis som en olycka på motorvägen. Man kan inte låta bli att kolla förfärat och inners inne hoppas man att ingen faktiskt blev skadad...

Middagen är fixad. Sjukt tråkigt att laga mat till sig själv. Åt en liten skål mat. Är inte speciellt kul att äta själv heller kom jag fram till.

BTW!! I snart 3 månader har jag längtat efter att se Trollkarlen från Oz, men varje gång den gått på tv så har jag missat den. Så jäkla irriterande.... men idag fick jag mail från CDON.com att dom hade nån jäkla rea. Tänkte "what the hell" och gick in för att kolla om man kanske kunde hitta nå kul. JODÅ!! Där var den. Trollkarlen från Oz på blu-ray för 50:- KLICK KLICK KLICK! Tog även med scarface då den kostade 14:- och det är en sån där film som alla måste ha.
Hittade även en liten sak till Kim som jag klickade hem som en överaskning. Hoppas han blir glad.

Nu ska jag hänga tvätt och sedan är denna dag över. Kommer antagligen sluta med att jag kollar på melodifestivalens 'Andra chansen' och somnar på soffan.
Peace.

No comments:

Post a Comment