Tuesday, March 19, 2013

Star Nutrition - testperiod

Jaha, då har jag testat den nya shaken för första gången då. Själva shaken var ju lika snygg i verkligheten som på bild. Älskar den!

Själva pulvret vet jag inte riktigt vad jag känner för än. Då pulvret verkar ha högre densitet är mitt förra så klumpade den mycket lättare och man behövde 1 dl istället för en halv som jag hade innan. Dock kände man på en gång att den har bättre mättnadskänsla. Den kändes "tyngre" på något sätt.

Smaken då? Jo, jordgubben var den jag testade idag och jag är inte jätteimponerad faktiskt. Den hade inte så mycket smak som jag hade hoppats. Kanske är det bara mitt enorma kaffeintag som sabbar smaklökarna, det visar sig med tiden. Chokladen sparar jag till i morgon. Ska bli spännande och se hur den är.

No comments:

Post a Comment