Sunday, December 25, 2011

Jul, Jul, strålande jul.

Julafton på Terminal 4 är helt i klass för sig själv. Dagen var lång och tråkig och inte fan var gästerna trevliga heller. Då hade jag trevligare med min Sju/elva-kompis vägg i vägg som faktiskt pratade med mig i 5 minuter...
Tack och lov jobbade Nada så dagen hade ju några små ljuspunkter iaf.

Stressade hem efter jobbet för att förbereda mig inför kvällen. Av någon anledning fick jag för mig att göra korkskruvar i håret. Har inte kunnat haft det på flera år eftersom jag klippte håret kort men nu gick det alldeles utmärkt. Tyvärr hade jag glömt bort hur jobbigt det var att göra... och det tar sjukt lång tid i mitt tjocka hår. Men men, vill man vara fin får man lida pin (dum som jag är så tog jag fan inte ens kort på hur jävla fin jag var) Fixade till sminket som suttit sen 04 på morgonen och målade naglarna. Klädde upp mig till tänderna nästan, utan ett enda bildbevis.
Nu morgonen efter när sminket sitter nere på halsen och lockarna har förvandlats till ett svinto-bo så ångrar jag mig mycket...

Vi åkte hem till Kim's mamma + make och åt middag. Årets första julbord. Underbart gott så man åt sig själv ut och in nästan. Sen fick vi massa julkappar! Blev lagom chockad faktiskt för hade inte förväntat mig något. Jag fick presentkort på akademibokhandeln och en TeddyPläd. Mysigaste jäkla filten i världen. Hur har jag överlevt utan denna förr?! Galet. Fick ju även en väska utav hjärtat och sen väääärldens bästa sak: Petters Foto-bok 'Goda dagars magi'
Lyckliga jag!

Ikväll ska vi hem till mina föräldrar och äta nästa julbord. Längtar så otroligt mycket efter min familj just nu. Är inte julafton för mig förns jag är med dom. Synd bara att käre bror inte kunde flyga hem.

Nedan ser ni min Petterbok (som var sjukt stor) och väskan jag fick utav Älskling. Sedan visar jag upp mitt rosa julpapper och mina festliga rosa naglar.


No comments:

Post a Comment