Thursday, December 08, 2011

Fisk = Nej. Enkelt.

Alla som känner mig vet att jag inte har en så positiv inställning till fisk. Inte fiskar i sig som djur men som mat. Tycker det smakar sjöbotten. Skaldjur och fisk. Ingenting jag sätter tänderna i frivilligt.
Idag fick jag en mindre stroke och fick för mig att äta fiskgratäng till middag. Jag har gillat det förut. Det och tonfisk (självklart delfinvänlig) är det jag klarat av förut.
Mest för att ge er en välmålad bild utav hur dåligt jag faktiskt mår nu såhär 20 minuter senare så använder jag mitt innanmäte som måttstock: Jag vill kräkas upp mina inälvor.
Vet inte om det var själva fisken som lockade fram dessa känslor eller det faktum att jag faktiskt åt någonting över huvud taget, men hur som helst vill jag vända ut och in på kroppen och köra en ordentlig skrubb.
Så var det med det.

No comments:

Post a Comment