Monday, December 12, 2011

Extrajobb på en måndag visade sig vara värt... FETT värt.

Vem älskar inte en klapp på axeln, ett tack och ett leénde som säger att du är guld värd?
Nu kan jag äntligen återgå till vardagen igen.
Tack ska DU ha! Tack som fan.

...och jag som trodde jag hade tagit mig vatten över huvudet när jag tackade ja till att jobba extra på min lediga måndag. Fett värt. två tummar upp!

Var och hälsade på Liza i hennes nya lya idag efter jobbet. Var kul att se att det börjar bli ordning på den. Är så sjukt glad att hon är tillbaka i märsta. Är max 15 minuters gångavstånd från min lägenhet till hennes. Hur underbart som helst. När jag skulle hem valde jag dock bort denna lilla promenad mot en lång omväg med buss... och sen buss igen. Mycket för att slippa kylan men mest för att slippa gå över den mörka läskiga bron själv.
Nu är jag hemma i min ensamhet och funderar på att äta popcorn till middag. Det får nog bli så. Ja.

-

Note to self: Sluta dagdrömma om irrationella saker. Det leder bara till överanalysering och dumma uttalanden.

No comments:

Post a Comment