Thursday, December 29, 2011

Farväl Arlanda...

Har avslutat mitt sista arbetspass för detta år. Är helt underbart att veta att jag är ledig i 3 dagar nu. Har nu betat av 3 utav 4 öppningsveckor... är så sjukt trött på att gå upp mitt i natten. Allt annat i livet faller liksom bort. Går upp 01:30 varje natt och kommer hem från jobbet runt 15. Är alltid så pass trött att jag inte orkar leva efter jobbet. Ingenting blir gjort. Hemmet faller samman. Det är disk och tvätt överallt men jag har ingen som helst energi att ens bry mig. Ens sociala liv existerar inte ens. Att kanske träffa en vän efter jobbet är inte ens att tänka på.

Men nu ska jag få sova. Tills jag vaknar av mig själv. Utan väckarklocka. 3 underbara dagar utan jobb eller måsten. Jag ska bara njuta. Ska fira in ledigheten med en bio-dubbeldate imorgon kväll. Jag, Kim, Liza och Jimmy ska se någon film som heter New Year's eve. Ingen aning om vad det är för film, men jag bryr mig inte heller. Att bara få komma ut och träffa vänner gör det hela så värt det. Ser fram emot det.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och väntar på att Kim ska komma hem. Då blir det Criminal Minds för hela slanten.
Ska inte ens tänka på jobbet. Vi ses igen år 2012 Arlanda.
Peace!

1 comment:

  1. grymt bra jobbat Tess! tack för detta fina år med dig! hade varit svårt om du inte varit med mig detta år. jag är glad att ha dig som kollega och vän. min lilla stjärna, njut nu så ses vi nästa år! <3

    ReplyDelete