Friday, October 14, 2011

Tack Filip för denna tid!

Tog farväl av våran chef idag på jobbet. Hans sista dag på Arlanda. Det var mycket känslor i luften. Händerna skakade, knäna var svaga och hjärtat slog dubbla slag. Med gråten kvävd sa vi hej då till världens bästa chef. En sådan fin och ärlig person. Jag har haft en sådan tur som fått chansen att jobba med en sådan underbar människa. Han har lärt mig så mycket. Han har hjälpt mig att utvecklas på så många olika sätt och jag är honom evigt tacksam.
Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och han kommer vara evigt saknad!

Tack för allt du har gjort för mig, för oss!
Tack!

1 comment:

  1. Vad fint skrivet! Jag är glad över att ha dig hos oss också! Lika som filip är du ovärdelig! stå på dig och låt oss minnas alla roliga stunder! Nu ser vi framåt med honom i våra hjärtan och med kunskapen han gav oss!

    ReplyDelete